Ontwerp van jouw magazine

Zoek je een volledig nieuwe lay-out, een basisstramien, typografie, iconen en de juiste beeldkeuze? Wil je een nieuw magazine of je bestaande vakblad restylen. Ik heb ruime ervaring met het vormgeven van magazines, boekjes, en specials voor verschillende doelgroepen, zakelijk, informatief, beeldend of commercieel. Ik zorg voor een helder en mooi ontwerp met een hoge attentiewaarde. Een blad dat bewaard wordt.

Persoonlijk en duidelijk

Je wilt duidelijkheid over kosten en verwachtingen. Dat komt goed uit want dat is het startpunt van onze samenwerking. Je hebt in mij één aanspreekpunt. We maken duidelijke afspraken zonder nare verrassingen achteraf. Jouw deadline is mijn uitgangspunt en ik hanteer eerlijke en betaalbare tarieven.

Hoe dat werkt

In een persoonlijk gesprek kijk ik naar wat jouw wensen zijn en wat daar voor nodig is. Ik kan aanschuiven bij een bestaande redactie. Ben je nog op zoek naar columnisten, interviewers of fotografen, dan heb ik een breed netwerk van ervaren fotografen, journalisten en copywriters. Zo kan ik een totaaloplossing bieden als dit nodig is.

Een relatiemagazine draagt direct bij aan je omzet. Je creëert merkbewustheid, interactie, vertrouwen en loyaliteit bij je doelgroep. Een (sponsored) magazine met een heldere bladformule, mooi vormgeven met prachtige beelden voor je reportages, interviews en analyses. Relaties en klanten lezen zo’n blad, bewaren het en onthouden je.

 

 

Het resultaat

Je wilt een fantastisch eindresultaat. Een tijdschrift dat onderscheidend en functioneel is. Creativiteit die past jouw bedrijf en je doelgroep aanspreekt. Dit wil ik ook. Daarom ga ik door tot jij tevreden bent. De reden waarom veel opdrachtgevers steeds weer terug komen bij Daniel Wark. Wil je weten wat ik voor die opdrachtgevers heb gecreëerd? Bekijk dan eens mijn portfolio.

 

Je optimale visitekaartje

5 goede redenen om een bedrijfsblad te hebben:

  1. Je klanten informeren over interessante en nieuwe producten en diensten;
  2. bouwen aan een duurzame relatie met je klanten en prospects;
  3. je imago uitdragen en bevestigen bij klanten, prospects en/of opinieleiders;
  4. je eigen personeel motiveren;
  5. herhaling zorgt voor meer bekendheid wat bijdraagt aan de verkoop van je producten of diensten.

 

 

 

Daniel Wark (1974) heeft jaren ervaring als ontwerper voor verschillende reclamebureaus. Sinds 2014 werkt hij als zelfstandig grafisch ontwerper. Hij ontwerpt voor diverse opdrachtgevers en is in te huren voor losse opdrachten of op freelance basis voor langere periodes of grote projecten. Hij streeft altijd naar praktische en verrassende oplossingen, of het nu voor drukwerk is of online.

Wil je een (digitaal) magazine opzetten?

Laat mij je helpen en neem vrijblijvend contact met mij op via mail, mobiel of via onderstaande button. Het maakt niet uit of dit voor een vraag is of voor een kop koffie om eerst even kennis te maken. Wie weet leidt het tot een mooie samenwerking.

 

neem vrijblijvend contact op  >

profielfoto
profielfoto

Je optimale visitekaartje